Всі ми чітко розуміємо, що під час планування стратегії найважливішим є правильний вибір маркетингових інструментів для просування своєї продукції. Ми завжди повинні аналізувати кожен канал і надавати перевагу тим маркетинговим інструментам, які дозволяють вирішувати не одну, а одразу декілька задач бізнесу. Саме таким інструментом є участь у професійних B2B виставках, адже за дні участі ви маєте змогу вирішувати такий комплекс задач:
- Продажі. Зустріч з клієнтами постійними та пошук нових.
- Маркетинг
- Імідж
- Реклама
- Конкурентна боротьба
- Виробництво
- Розвиток бізнесу
- …..
Детальніше в нашому наступному відео від Миколи Карасьова.
Будьте здорові!
Залишаємось на зв’язку!