В результаті кожної зі світових криз професійні B2B (Business to business) виставки стають ключовим барометром та показником індустрії. В цей час виставка як ніколи потрібна дистрибутору. Саме виставка є для нього незалежним майданчиком для вибору товарів, які далі він покладе на свою полицю. Виробнику або імпортеру як ніколи важливо в цей час бути на виставці, щоб потрапити в поле зору та бути включеним у МЕНЮ магазину, дистрибутора в умовах нових реалій.
Для нас головний пріоритет – це успіх відвідувачів та учасників виставок Premier Expo. Тому саме зараз ми починаємо публікувати короткі відео інструкції, які допоможуть вам ефективно брати участь у виставках. Наразі це вкрай важливо! Окрему подяку за відео висловлюємо Миколі Карасьову, нашому колезі та партнеру, експерта з виставкової діяльності, якого ми неодноразово запрошували в Україну. Тренінги М. Карасьова користуються шаленим попитом серед наших учасників.
Отже, почнемо з початку і перше наше відео про ключові причини не ефективної участі у виставках та про те, як їх подолати
• несистемний підхід до виставкової діяльності;
• нечітко сформульовані завдання участі у виставці;
• відсутність передвиставкової рекламної кампанії;
• неефективний виставковий стенд;
• непідготовлений персонал;
• відсутність поствиставкового супроводу отриманих контактів;
• поверхнева оцінка ефективності участі в виставках;
• переоцінка ролі організатора виставки, і як наслідок – недостатня підготовка специфічних для компанії моментів
Слухайте майстер-клас Миколи Карасьова. Залишайтесь з нами. Далі буде!